הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2008 4:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  און לוי עם תוכן  איזה בולם קדמי מורכב על האופניים?
נושא: איזה בולם קדמי מורכב על האופניים? תאריך: 6/28/2008 4:06:00 PM
מחבר/ת: און לוי

מה המהלך שלו..?

השילדה בנויה לקבל בולם של 130 ממ, אם שמת בולם 100 ממ, בהחלט יכול להיות שהפדל יהיה קרוב לקרקע.


חזרה לפורום