טקסט הודעת פורום
6/28/2008 4:06:00 PM
און לוי
איזה בולם קדמי מורכב על האופניים?
נושא:
איזה בולם קדמי מורכב על האופניים?
תאריך:
6/28/2008 4:06:00 PM
מחבר/ת:
און לוי
מה המהלך שלו..?
השילדה בנויה לקבל בולם של 130 ממ, אם שמת בולם 100 ממ, בהחלט יכול להיות שהפדל יהיה קרוב לקרקע.
חזרה לפורום