הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2008 5:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  קצת סדר בדברים....
נושא: קצת סדר בדברים.... תאריך: 6/28/2008 5:01:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הנאבה לא קשורה למספר גלגלי השיניים. על אותה נאבה אפשר להרכיב קסטה 8 או קסטה 9.

סנטרלוק הוא שיטה ייחודית לשימאנו לחיבור דיסק בלם אל הנאבה. החיבור הזה מאפיין את הנאבה, ועל נאבה 6 ברגים אי אפשר להרכיב דיסק סנטרלוק, ולהיפך. כמובן שיש מתאמים, אבל באופן אישי, נראה לי שזה בדיוק לא המקום שהייתי מתעסק עם מתאמים.

מה שגורם לקסטה מסויימת להיות מסומנת כ8 הוא הסדרה שאליה היא שייכת. אבל אין בעיה להרכיב קסטה 9 על נאבה 8. העניין הוא שמערכות 8 הילוכים הן ברמות הנמוכות, ומערכות 9 הילוכים הן ברמות גבוהות יותר, מה גם שהמושג "27 הילוכים" מוכר אופניים גם אם כל שאר הרכיבים הם פשוטים בהרבה. כך אפשר למכור בקלות ציוד זול יותר.

מקוה שהובנתי :)


חזרה לפורום