הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2008 7:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נדב תפוזי עם תוכן  ברקסים הדראוליים shimano XT 2008
נושא: ברקסים הדראוליים shimano XT 2008 תאריך: 6/28/2008 7:36:00 PM
מחבר/ת: נדב תפוזי

יש לי סט ברקסים כאלו והם לא ממש נועלים את הגלגל ומרגישים דיי חלשים. אני לא מבין איך לכוון אותם ולא מצליח למצוא הוראות באינטרנט, אם מישהו יכול לעזור או לתת קישור להוראות זה יהיה נחמד מאוד


חזרה לפורום