נושא: הבנתי בהחלט עכשיו זה עושה לי שכל כי תאריך: 6/28/2008 8:11:00 PM
מחבר/ת: אריגו סא
יש לי נאבה כזו אבל עם קסטה 9 גלגלי שיניים SRAM ומעביר אחורי LX. לצערי גם שהאופניים מכוונות הכי טוב שניתן היה עדיין אני לא מרגיש נוח להחליף הילוך בזמן מאמץ אפילו קל. לכן מחפש לשדרג את החוליה החלשה כי אני יודע שLX נחשב מעביר אחורי טוב (הקדמי DEORE) הקסטה Sram PG-950 9-SPD Cassette סבירה ? או שלא והנאבה כנראה לא משהו איכותי במיוחד האם יש הגיון לכיוון שאני חותר או לא ? תודה על העזרה מראש :suss:
|