הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2008 11:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי ס עם תוכן  ראיתי מישהו כזה...
נושא: ראיתי מישהו כזה... תאריך: 6/28/2008 11:00:00 PM
מחבר/ת: שי ס

הוא רוכב על (אופניים) מדגם מרין QUAD XC -האדומים... ונוסע מרמת גן/גבעתיים על קטנוע טיוואני בינוני (250CC נראה לי). פגשתי אותו בבן שמן, וכעבור שבועיים אצל עמוס (האופן - אור יהודה). אני מקווה שאם זה משהו שאתה חופר בו, תוכל לברר עם עמוס במהלך השבוע.
לפרטים: הוא סידר מין ח´ הפוך (פתוח לכיוון הנסיעה), עשוי ממתכת כלשהי - נראה לי כמו נירוסטה. הח´ מחובר לסבל והאופניים יושבים בו הפוך כאשר הכידון על המושב. כמובן שהוא קשר הכל. הגלגלים מפורקים וקשורים מהצדדים.

מנסיון עם הובלות על ווספה ותואר בעיצוב, התרשמתי לטובה וגם שיבחתי אותו על כך.

בהצלחה.


חזרה לפורום