נושא: אנסה להסביר לך על ה"עיניין" הזה... תאריך: 6/29/2008 11:06:00 AM
מחבר/ת: עינב ???
ככל הידוע לי, בארה"ב אכן מייצרים אופניי מותג\איכות תחת השם JEPP.
בארץ הבנתי שזה שונה לחלוטין. אם תריץ חיפוש של "JEEP" או "JEEP CHEROKEE" בפורום אופניים השכן ב"תפוז" אתה תמצא שם כמה דיונים בנושא עקב תלונות לקוחות. ותבין למה אני לא ממליץ.
אם אתה בכיוון של להיות רציני בעיניין ולרכב משהו שהוא מעבר לשטח עירוני או מסלולים כמו הירקון ונחל אלכסנדר - לא להתקרב.
ובכל מקרה - אם אתה בכל זאת מחליט לרכוש אופניי JEEP CHEROKEE\JEEP: לא לרכוש בשום פנים ואופן אופניי שיכוך מלא,משום שבאופניים בסגנון זה מותקנים בולמים אחוריים(ולרוב גם קדמיים)שלא עושים כלום ורק גורמים לנטל.
תשמור את הכסף,תחסוך עוד קצת ותרכוש לך אופניי מותג מיד 2 - יש בשפע! מותגים:specilized,giant.haro,trek,fuji,kona,merida,marin,rocky mnt.,scott,norco מתנצל אם שכחתי איזה 2-3 חברות...
|