נושא: עין לעין?? תאריך: 6/29/2008 11:22:00 AM
מחבר/ת: מוטי
אני רוצה לקנות להתחדש ולקנות שלדה(לא לי) ושמתי פעמי אחר אחת ac2 שהמהלך שלה משתנה 4.5\5.1\6 עכשיו ברשותי בולם אותו ארצה להתקין(5אינטש 7.5/2 -שאין לי מושג מה זה אומר) 5th element air אך אנלא יודע מה המרחק מעין לעין בבולם- איך אדע מהן הדרישות של השלדה, כמה עין לעין תקבל?? איך אדע להתאים?? אשמח לכל תשובה תוודה
|