הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2008 12:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ??? עם תוכן  אתה לא תיפול בכלל...אח´לה אופניים
נושא: אתה לא תיפול בכלל...אח´לה אופניים תאריך: 6/29/2008 12:03:00 PM
מחבר/ת: עינב ???

יצא לי להיתקל במי שמייבא את focus ואני מבטיח לך שאתה נמצא בידיים טובות!
וחוץ מזה, באופניי focus אתה מקבל ב-5500ש"ח מה שבאופניים אחרות שהן "מותג מוכר ווותיק"(כי משלמים גם על השם\מותג)היית צריך להוסיף עוד איזה 1000ש"ח...כלומר התמורה למחיר היא גבוהה!
בהצלחה!
והרבה הנאה...


חזרה לפורום