הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2002 9:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי טל עם תוכן  קשקשן או לא, ביקורתי עדיין בעינה
נושא: קשקשן או לא, ביקורתי עדיין בעינה תאריך: 11/1/2002 9:07:00 PM
מחבר/ת: אבי טל

זה לא משנה איך משחקים כדורגל בליגה השלישית. לפני 10 שנים היו משחקים כזה כדורגל בליגה הלאומית. הביקורת שלי הייתה על הנימה שלך. שלילית ומשווה. אין דין ענף הכדורגל (והייתי במשחקים של הפועל יהוד בליגה השלישית אני מכיר את הפארסה) כדין ענף האופניים. הדומה היחיד הוא שמדובר בספורט. וזהו.
לא דיברתי על כסף, אני מדבר על סדר בענף ועל הפיכתו לענף. מי שעשה השוואות של מי מרוויח יותר זה אתה. וזה היה מאוד קטנוני ולא ענייני.
כך או כך, בא נלך יחד לחנך ולא לריב. תמשיך להגיד לילדים ביישוב שלך "אופניים זה הדבר האמיתי". בזה אתה צודק.
שבוע טוב אלעד פלטין.


חזרה לפורום