הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/30/2008 6:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניסן סבה עם תוכן  עשיתי אבל ביום
נושא: עשיתי אבל ביום תאריך: 6/30/2008 6:29:00 AM
מחבר/ת: ניסן סבה

עשיתי את זה פעם ביום זה טיול ארוך מאוד עלייה קשה ביותר עד ריחנייה וקיבוץ עלמה.
לקח לנו 8 שעות כל הסיפור.
בלילה לא הייתי ממליץ כי יש ירידה מאוד תלולנ בנחל ואם אני התהפכתי ביום אז בלילה בטח יותר ...


חזרה לפורום