טקסט הודעת פורום
| 6/30/2008 6:29:00 AM |
|
נושא: עשיתי אבל ביום תאריך: 6/30/2008 6:29:00 AM
מחבר/ת: ניסן סבה
עשיתי את זה פעם ביום זה טיול ארוך מאוד עלייה קשה ביותר עד ריחנייה וקיבוץ עלמה. לקח לנו 8 שעות כל הסיפור. בלילה לא הייתי ממליץ כי יש ירידה מאוד תלולנ בנחל ואם אני התהפכתי ביום אז בלילה בטח יותר ...
|
חזרה לפורום |
|
|