נושא: אף אחד מאלה תאריך: 6/30/2008 9:25:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא קונים אופניים בהתכתבות, משום שהתאמת המידה היא חשובה ביותר, וכמו שלא תקנה נעליים באינטרנט, כך גם לא אופניים.
לך לחנות אופניים טובה, והתייעץ עם המוכר. כדאי ללכת אפילו לשלוש או ארבע חנויות, ולהבין.
אופניים עם בולם זעזועים קדמי בלבד, צריכים לעלות מעל 1000ש"ח כדי שיהיו באיכות סבירה. עם שני בולמי זעזועים לא תמצא משהו סביר בפחות מ2000ש"ח.
אם יש כונה לרכב על האופניים, עדיף להתעלם מקישקושים שציטטת......
בהצלחה
|