נושא: נסיתי את ה-F7 תאריך: 6/30/2008 10:11:00 AM
מחבר/ת: עידו בלוטמן
תודה על העזרה . ;)
נסיתי גם את ה-F7 והן אכן נוחות ונעימות אבל המפרט שלהן נראה פחות מרשים (לפחות על פי התרשמותי הדלה).
שאלתי את מוכר האופניים על כך והוא קצת התפתל ואמר לי ש-cannondale תמיד יקרות יחסית - אבל הוא לא באמת הצליח להסביר לי למה.
יש למישהו הסבר אולי למה?
תודה,
עידו
|