נושא: REALLY?!?! תאריך: 6/30/2008 12:44:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
שגיאות כתיב לא חסר, כל אחד והסיבה שלו כמו עולים חדשים ו/או כאילה שעברית לא שפת אימם, דיסלקטים, הקלדה עיוורת ואפילו סלנג כתיבה של נוער. אני חושב שזה אינטרס אישי של כל אחד לכתוב נכון, אבל אני לא כאן לחנך לכתיבה נכונה. מה עוד שהמטרה לעזור בתחום האופניים. תיקוני שגיאות (סליחה על הסלנג) "עושות אנטי"
אה... ומה שנכון... נכון. :)
|