נושא: יש חוות דעת כתובות באתר (כולל שלי) תאריך: 6/30/2008 12:53:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
http://www.harim.co.il/review/ReviewReview.asp?ID=3956
2000 שקלים זה ממש זול לדעתי, אז או שזה מחיר לאחר גנבה או שהמוכר הגון ומוכר את האופניים במצב גרוע.
PISTOL 1 מהחנות עולים עדיין, כיום, כ-6000 ש"ח. אופניים במצב סביר צריכים לעלות מעל 3000 ש"ח לפחות.
|