הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/30/2008 12:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  יש חוות דעת כתובות באתר (כולל שלי)
נושא: יש חוות דעת כתובות באתר (כולל שלי) תאריך: 6/30/2008 12:53:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

http://www.harim.co.il/review/ReviewReview.asp?ID=3956

2000 שקלים זה ממש זול לדעתי, אז או שזה מחיר לאחר גנבה או שהמוכר הגון ומוכר את האופניים במצב גרוע.

PISTOL 1 מהחנות עולים עדיין, כיום, כ-6000 ש"ח. אופניים במצב סביר צריכים לעלות מעל 3000 ש"ח לפחות.


חזרה לפורום