הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/30/2008 2:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן כחלון עם תוכן  כאבי גב אחרי רכיבה
נושא: כאבי גב אחרי רכיבה תאריך: 6/30/2008 2:19:00 PM
מחבר/ת: עידן כחלון

יש לי כאבי גב חזקים אחרי כל רכיבה וזה ממש מפריעה ליפעמים אני עוצר רק כדי לישר את הגב לכמה זמן ו אני רק בן 16 אני קופץ עם האופניים קפיצות לא כל כך גבוהות עד 1.30 ואני לא חושב שזה קשור לזה אז אפשר תגובה

תמונה של האופניים




חזרה לפורום