נושא: תמיד אפשר להתווכח תאריך: 6/30/2008 4:34:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אבל בסופו של דבר גם לפי 4800 כחדש (זה מחיר ממש רצפתי לחדש, אולי מכיוון שתמיד יש מבצעים, ניקוי מלאי שנה קודמת כדי להגדיל נפח מכירות וכדומה) תסתכל בלוח יד שנייה... כמה רוצים (על דגם בן כשנתיים, שעוד נמכר בחנויות) פחות ממחצית מחדש?
(פאוזה לבדוק בלוח יד שניה)
לא הרבה, אם בכלל. בד"כ, על אופניים (מודל לא ישן) במצב סביר מבקשים 60% עד 80% למצב מצויין. (או יותר לפי שדרוגים), לא כך? כאן מדובר ב-40%!
אני הייתי בודק את האופניים טוב טוב לפני קנייה.
אה, ומותר לא להסכים ;)
|