נושא: צחי בשבילך... תאריך: 7/1/2008 12:33:00 AM
מחבר/ת: אסף פרץ
http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=77680#Image פיסטול אחד משודרגות ב3000 כאשר הם בנות 4 חודשים אז למה לא 2000 לאותם אופניים לא משודרגות כאשר הן בנות שנתיים?! אז קיצר תפסיק להלחיץ את הבנאדם...דבר יחיד שהוא צריך לעשות זה לראות שמס´ השילדה אינו מחוק לבדוק את המצב ולקחת בלי הרבה קשקושים.... :laugh:
|