נושא: אם כבר ענית להודעה הזאת תאריך: 7/1/2008 4:43:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני דוקא מסכים עם בן. יש כאן לפעמים שגיאות הרבה יותר גרועות, ולא מתקנים לאף אחד, אלא מתייחסים עניינית (הרבה יותר מאשר בפורומים אחרים שראיתי), אבל כשאותה שגיאה מופיעה ברצף שלוש פעמים, יש מקום לתיקון. יש הבדל בין חינוך במובן המתנשא של המילה (כמו למשל "תלמד לאיית יא דיסלקט"), לבין הפניית תשומת הלב לשגיאה נפוצה.
אם כבר לתקן, אני בדרך כלל עושה את זה בפרטי, אבל הפעם אני לגמרי מסכים עם בן.
|