הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/1/2008 10:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דב טיבי עם תוכן  רק חומר - מנסיון אישי
נושא: רק חומר - מנסיון אישי תאריך: 7/1/2008 10:28:00 PM
מחבר/ת: דב טיבי

לפני כשבועיים, אחרי שהיו לי מספר נקרים בתדירות גבוהה כשהשתמשתי בחומר+ פס גומי, שאלתי את אותה שאלה והמליצו לי לא לשלב את השניים ואכן הורדתי את פס הגומי ונשארתי עם חומר. בשתי הרכיבות האחרונות ראיתי מיד את השיפור, היו לי שני נקרים שנסתמו מיד ע"י החומר. ככול הנראה אם הייתי נשאר גם עם פס הגומי המגע בין החומר לאוויר היה פחות טוב והחומר לא היה מבצע את פעולתו


חזרה לפורום