טקסט הודעת פורום
| 7/2/2008 11:38:00 AM |
|
נושא: היו לי פעם WTB-VelociRaptor תאריך: 7/2/2008 11:38:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
והייתי מאוד מרוצה מהם בשטח עם אחיזה סבירה. מכיון שאני רוכב בדרך כלל בקרקע מאוד לא ידידותית, אני עם צמיגים יותר אגרסיביים היום, אבל נשמע לי שלצרכים שלך הם יהיו מצויינים.
איפה אתה רוכב?
|
חזרה לפורום |
|
|