הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/2/2008 11:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  היו לי פעם WTB-VelociRaptor
נושא: היו לי פעם WTB-VelociRaptor  תאריך: 7/2/2008 11:38:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

והייתי מאוד מרוצה מהם בשטח עם אחיזה סבירה.
מכיון שאני רוכב בדרך כלל בקרקע מאוד לא ידידותית, אני עם צמיגים יותר אגרסיביים היום, אבל נשמע לי שלצרכים שלך הם יהיו מצויינים.

איפה אתה רוכב?


חזרה לפורום