הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2008 1:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עינב ??? עם תוכן  ומה עם פשוט לרכב על פדל דו"צ?
נושא: ומה עם פשוט לרכב על פדל דו"צ? תאריך: 7/3/2008 1:21:00 PM
מחבר/ת: עינב ???

יש לי פדל דו-צדדי של SHIMANO:
צד אחד לקליט וצד נוסף פלאט.

בעיר אני משתמש בפלאט ובפטח(תלוי היכן)אני עם הקליט.

עולה על האופניים ועם כף הנעל מסדר את הצד הרצוי.
לוקח לא יותר משנייה....


חזרה לפורום