טקסט הודעת פורום
| 7/3/2008 1:21:00 PM |
|
נושא: ומה עם פשוט לרכב על פדל דו"צ? תאריך: 7/3/2008 1:21:00 PM
מחבר/ת: עינב ???
יש לי פדל דו-צדדי של SHIMANO: צד אחד לקליט וצד נוסף פלאט.
בעיר אני משתמש בפלאט ובפטח(תלוי היכן)אני עם הקליט.
עולה על האופניים ועם כף הנעל מסדר את הצד הרצוי. לוקח לא יותר משנייה....
|
חזרה לפורום |
|
|