טקסט הודעת פורום
| 7/3/2008 8:44:00 PM |
|
נושא: sram ו shimano תאריך: 7/3/2008 8:44:00 PM
מחבר/ת: איתן זנד
שלום אני רוכב על טרק 8000 יש לי מעביר אחורי xt shadow ושיפטרים lx אני מאד רוצה להחליף שיפטרים לsram אבל מהסוג שמסובבים את הידית. האם זה יתאים?? תודה :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|