הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/3/2008 8:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן זנד עם תוכן  sram ו shimano
נושא: sram ו shimano תאריך: 7/3/2008 8:44:00 PM
מחבר/ת: איתן זנד

שלום אני רוכב על טרק 8000
יש לי מעביר אחורי xt shadow ושיפטרים lx
אני מאד רוצה להחליף שיפטרים לsram אבל מהסוג שמסובבים את הידית.
האם זה יתאים??
תודה :suss:


חזרה לפורום