הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2008 7:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  כמה נקודות
נושא: כמה נקודות תאריך: 7/4/2008 7:16:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

רעש בבלם היא תופעה מוכרת.
אם לא נסעת את כל 100 הק"מ במישור ובלמת בסוף, אלא מספיק שתיים שלוש רכיבות עם שימוש אינטנסיבי בבלם (יכול להיות גם 20 ק"מ) ואם זה לא נרגע, חזור לחנות.
לגבי כח עצירה: לא עם כל בלם דיסק, אפילו הידראולי, ניתן לבצע סטופי (בלי עזרה של העברת משקל) מהו הדגם של הבלם? לא לשכוח שבכל זאת V-BRAKE עובד על הקוטר ואז כוח הבלימה הסופי מצויין, זאת הפתעה מוכרת במעבר מ- V-BRAKE לדיסקים


חזרה לפורום