טקסט הודעת פורום
| 7/4/2008 10:01:00 AM |
|
נושא: המשך 2 תאריך: 7/4/2008 10:01:00 AM
מחבר/ת: איתן זנד
אתה בבקשה יכול לשלוח את השם המלא של המעביר וקישור אם אתה מוצא? והאם הטריגר הזה הוא טוב כמו של סראם xo? פשוט אני ממש חייב טריגר. תודה. :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|