הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2008 11:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור תג´ר עם תוכן  קודם כל תודה!
נושא: קודם כל תודה! תאריך: 7/4/2008 11:37:00 AM
מחבר/ת: דור תג´ר

הכוונה שלי בעניין הסטופי היא: שאין אפשרות לסטופי בכלל!
לא חשוב כמה העבברת משקל תעביר, הבלם לא נתן עצירה החלטית!
חושב שזה תקלה בבלם/רפידות? או עניין של שיפשוף הבלם?
ושוב תודה


חזרה לפורום