טקסט הודעת פורום
| 7/4/2008 11:37:00 AM |
|
נושא: קודם כל תודה! תאריך: 7/4/2008 11:37:00 AM
מחבר/ת: דור תג´ר
הכוונה שלי בעניין הסטופי היא: שאין אפשרות לסטופי בכלל! לא חשוב כמה העבברת משקל תעביר, הבלם לא נתן עצירה החלטית! חושב שזה תקלה בבלם/רפידות? או עניין של שיפשוף הבלם? ושוב תודה
|
חזרה לפורום |
|
|