הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2008 11:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  maor hazan עם תוכן  Devinci Johnson2006?!
נושא: Devinci Johnson2006?! תאריך: 7/4/2008 11:57:00 AM
מחבר/ת: maor hazan

בגדול לפי המפרט נראה בסדר, אבל מחוסר מיומנותי אשמח לעוד חוות דעת.
תודה


חזרה לפורום