טקסט הודעת פורום
7/4/2008 11:57:00 AM
maor hazan
Devinci Johnson2006?!
נושא:
Devinci Johnson2006?!
תאריך:
7/4/2008 11:57:00 AM
מחבר/ת:
maor hazan
בגדול לפי המפרט נראה בסדר, אבל מחוסר מיומנותי אשמח לעוד חוות דעת.
תודה
חזרה לפורום