נושא: SRAM VS. Shimano תאריך: 7/4/2008 5:34:00 PM
מחבר/ת: PIX PIX
מכיר את הבעיה של 1:1 אצל SRAM מול 2:1. השאלה שלי היא לגבי ה-Low Normal של שימאנו - Rapidrise
יש לי מעביר אחורי XTR שאני מעוניין להרכיב. מה השיפטר שתואם לו? ולגבי העברת הכבל המפעיל, ששונה קצת מה-SX7 שהיה לי - האם אני צריך שרוולים במידה שונה לכבל?
תודה.
|