טקסט הודעת פורום
7/4/2008 5:53:00 PM
ben g
הנה
נושא:
הנה
תאריך:
7/4/2008 5:53:00 PM
מחבר/ת:
ben g
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_122&products_id=1035
הוא לא ברמה של ה XO , הוא מקביל ל X7
חזרה לפורום