טקסט הודעת פורום
| 7/4/2008 6:29:00 PM |
|
נושא: המשך תאריך: 7/4/2008 6:29:00 PM
מחבר/ת: איתן זנד
תודה רבה על העזרה. אבל אני מחפש טוויסטר של סראם ולא טריגר ושיהיה ברמה טובה ושיתאים לשימנו. אם תוכל לתת קישור או משהו. ויש לי עוד שאלה אם בכלל כדאי להחליף לטוויסטר של סראם אם יש לי מעבירים lx.
|
חזרה לפורום |
|
|