טקסט הודעת פורום
7/4/2008 9:05:00 PM
גיא דודו
אוקיי
נושא:
אוקיי
תאריך:
7/4/2008 9:05:00 PM
מחבר/ת:
גיא דודו
אוקיי אבל זה אומר מצידי ללכת ולקנות פדלים חדשים... משהו שלא רציתי לעשות...
הפלסטיקים נראו לי פיתרון טוב
אחרי שאני ינסה אותם אני יחליט מה עדיף
חזרה לפורום