הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/4/2008 9:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא דודו עם תוכן  אוקיי
נושא: אוקיי תאריך: 7/4/2008 9:05:00 PM
מחבר/ת: גיא דודו

אוקיי אבל זה אומר מצידי ללכת ולקנות פדלים חדשים... משהו שלא רציתי לעשות...

הפלסטיקים נראו לי פיתרון טוב

אחרי שאני ינסה אותם אני יחליט מה עדיף


חזרה לפורום