הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2008 10:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  maor hazan עם תוכן  מה באמת דעתכם על...
נושא: מה באמת דעתכם על... תאריך: 7/5/2008 10:44:00 AM
מחבר/ת: maor hazan

אני רוצה לקפוץ 2 מטר מקס´ , לעשות דאון היל, ולרכב בלי דאגות שמשהו ישבר
הם נראות לפי המכלול שלהם מצוינות , שנת 2006 המחיר קצת יקר אבל נקווה שנתגמש עוד קצת .
פה הציעו X7\6 אבל אין בארץ בכלל במידה L , והם גם לא יודעים מתי יהיה
אז מחפש אלטרנטיבות נוספות
הבנתי מחיפוש פה באתר שבולם טריפל משפיע על ההיגוי שך האופניים .
רציתי לדעת במה זה בא לידי ביטוי
בקיצור אני מאוד אוהב תפוחי אדמה בעיקר כפירה, אבל רוצה אותם גם מוקפצות.


חזרה לפורום