נושא: מה באמת דעתכם על... תאריך: 7/5/2008 10:44:00 AM
מחבר/ת: maor hazan
אני רוצה לקפוץ 2 מטר מקס´ , לעשות דאון היל, ולרכב בלי דאגות שמשהו ישבר הם נראות לפי המכלול שלהם מצוינות , שנת 2006 המחיר קצת יקר אבל נקווה שנתגמש עוד קצת . פה הציעו X7\6 אבל אין בארץ בכלל במידה L , והם גם לא יודעים מתי יהיה אז מחפש אלטרנטיבות נוספות הבנתי מחיפוש פה באתר שבולם טריפל משפיע על ההיגוי שך האופניים . רציתי לדעת במה זה בא לידי ביטוי בקיצור אני מאוד אוהב תפוחי אדמה בעיקר כפירה, אבל רוצה אותם גם מוקפצות.
|