נושא: עזרה עזרה באפיון אופני AM קשוחות תאריך: 7/5/2008 11:33:00 AM
מחבר/ת: ערן
שלום חברים אני רוכב כבד מעל 110 קג בכושר מצויין ורוכב פעמיים בשבוע XC וביום שישי סינגלים AM טכני וגם קפיצות אין ספק שאני דורש הרבה מהאופניים שלי במיוחד במשקל שלי כרגע על GT IDRIVE 2006 שעושות את העבודה אבל דורשות תחזוקה גבוהה מאוד..מידיי! אני מחפש אופני AM אגרסיביות עם מכלולים אגרסיבים המטרה היא ורסטיליות עם אופניים מאוד חזקות אשמח לעזרה והצעות... דרך אגב מה אתם אומרים על MONGOOSE KHYBER
|