הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2008 12:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כמה דברים
נושא: כמה דברים תאריך: 7/5/2008 12:15:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

בולם טריפל לא מאפשר סיבוב הכידון מעבר לזוית מסויימת, שאז הרגליים נוגעות בשלדה. זה משתנה בין בולמים גם בגלל הרוחב בין הרגליים, וגם בגלל מבנה הכתר. לדעתי, למרות שיש בזה משהו, לא צריך להגזים. לקחתי פעם את האופניים שלי עם בולם סינגל ובדקתי בנסיעה איטית מאוד, בסיבובים חדים מאוד - ואם בכלל - זה משמעותי רק במקרים מאוד קיצוניים - אם בכלל.

אתה סגור על זה שאתה רוצה X6/X7 במידה L?
המידות של הארו מאוד גדולות, וL מקביל לXL של חברות אחרות, מה גם שלרכיבת FR עדיף מידה קצת יותר קטנה.

אישית, מעדיף בתנור, עם שיני שום תחובות פנימה, ולפזר פרמזן מלמעלה 10 דקות לפני שמוציאים.
תמיד אפשר גם צ´יפס, כמובן.


חזרה לפורום