הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2008 1:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  amir fr עם תוכן  הג´ונסון מעולים
נושא: הג´ונסון מעולים תאריך: 7/5/2008 1:22:00 PM
מחבר/ת: amir fr

שלדה חזקה ומסיבית שתעמוד בהרבה התעללות.
אמנם יחסית יקרים אבל אם תעלה את המפרט ואת המחיר נוכל לתת לך חוות דעת
רוב הסיכויים שעל הג´ונסון יהיו מכלולים ברמה הרבה יותר גבוהה
מאשר על אופני הארו ותוכל לקבל חבילה יותר טובה(מן הסתם גם יותר יקרה) אני אישית הייתי מעדיף להוציא סכום יותר גבוה בהתחלה ולחסוך את השדרוגים העתידיים.

בקשר לטריפל לדעתי זוית הצידוד פחות בעייתית ועיקר ההבדל הוא בהרגשה של הפרונט.
ההיגוי עם בולם סינגל קראון הרבה יותר זריז וחסר מאמץ ומאפשר תגובה הרבה יותר מהירה ובחירת קו מדוייקת יותר, טריפל נותן הרגשה של היגוי ב"משאית" אבל היתרון הוא ביציבות מצוינת במהירות גבוהה על פני שטח משובש( dh ).
אם השימוש המתוכנן הינו DH בלבד הייתי הולך על טריפל אם השימוש יותר מגוון וכולל
גם רכיבת סינגלים ארוכים או קטעים טכניים איטיים היתי הולך על סינגל קראון.

מקווה שעזרתי, ועשיתם אותי רעב :p :p :D


חזרה לפורום