הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/5/2008 1:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק ARIK עם תוכן  חוות דעת KHYBER
נושא: חוות דעת KHYBER תאריך: 7/5/2008 1:57:00 PM
מחבר/ת: אריק ARIK

בהחלט אופניים מצויינות אני רוכב עליהם ונהנה מכל רגע,בולם האוויר האחורי יכול לא להתאים לך בגלל משקלך הכבד ואין אפשרות להחליף אותו בבולם קפיץ!
אני מציע לבדוק כיוון אחר לאופניים שמגיעים עם בולמי קפיץ ויש הרבה כאלה היום.
בקשר למחיר , אז נכון באמת מציעים אותם במחיר היכרות היום ברוזן אבל הבעיה היא שעדיין בחו"ל אלה אמורות להיות אופניים סופר זולות שעולות 1600 דולר וההפרש שרוזן לוקחים בין המחירים לארץ למחירים בחו"ל יותר גדול מרוב החנויות בארץ,זה מעצבן אבל לא תמיד יהיה שיקול בקניית האופניים,כמו שאמרתי גם אני בעלים של קייבר ונהנה מכל רגע...


חזרה לפורום