נושא: ... תאריך: 7/6/2008 12:20:00 AM
מחבר/ת: maor hazan
זה המכלול http://www.d4m.com/axion/devinci/anciensite/2006/eng/bike-pages/freeride/johnson.htm המחיר באזור העשר נקווה שלא. אני 184 ולפי האתר של HARO ומה שניסיתי המידה L היתה מאוד נוחה, כמו כן עכשיו אני רוכב על M ובו נגיד שזה לא הכי נוח במצבים מסויימים לכן זה דיי חשוב לי אני מכל החיפושים האלה נהייה לי סחרחורת ,יותר קל לקנות אוטו :)
|