טקסט הודעת פורום
7/6/2008 11:59:00 AM
איתן זנד
כן
נושא:
כן
תאריך:
7/6/2008 11:59:00 AM
מחבר/ת:
איתן זנד
אני מתכוון גריפ שיפט.
למה לא כדאי בלי להחליף מעביר? :confused:
חזרה לפורום