הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/6/2008 11:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן זנד עם תוכן  כן
נושא: כן תאריך: 7/6/2008 11:59:00 AM
מחבר/ת: איתן זנד

אני מתכוון גריפ שיפט.
למה לא כדאי בלי להחליף מעביר? :confused:


חזרה לפורום