טקסט הודעת פורום
| 7/6/2008 11:30:00 PM |
|
נושא: צודק, טעות שלי תאריך: 7/6/2008 11:30:00 PM
מחבר/ת: ben g
עכשיו אני רואה את זה http://www.sram.com/en/srammountain/compatibleshifters/attack/twistshifter.php לא ידעתי שזה קיים בכלל, נראה לי שבחיים לא ראיתי כזה בארץ ...
נראה אחלה, תקנה אותו ...
|
חזרה לפורום |
|
|