טקסט הודעת פורום
| 7/6/2008 11:56:00 PM |
|
נושא: צריך עזרה !! תאריך: 7/6/2008 11:56:00 PM
מחבר/ת: אלכס סנין
מעוניין לקנות אופניים שאפשר לרכב איתם דיי אגרסיבית ( ORA , יד ושם ) וגם לפדל בכיף :)
* לא מעוניין בHARO ... :P משהו בסגנון AM לונג טרבל .... ENDURO SLX ...NORCO FLUID...
אשמח לעזרה תודה מראש ... :D
|
חזרה לפורום |
|
|