נושא: מה זה יתן לך? תאריך: 7/7/2008
מחבר/ת: דרור דרגן
מה שיש לך עכשיו זה 66RC2X 180 מ"מ נכון? למה לך להחליף לטריפל של 170?וגם הוא RCV ויהיה לך פחות כיוונונים אז זה לא משפר לך כלום סתם יביא את החסרונות של בולם טריפל תקבל מהלך של 10 מ"מ פחות. איכות השיכוך של ה66 מעולה,אם אצלך היא לא משו טיפול יזדר את זה אתה לא צריך לחליף בשביל זה בולם.
|