טקסט הודעת פורום
7/7/2008 11:44:00 AM
איתן זנד
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
7/7/2008 11:44:00 AM
מחבר/ת:
איתן זנד
אתה חושב שהוא גריפ שיפט טוב?
כדאי להחליף אותו בטריגר LX?
נראה לי אני אלך ליבואן שלהם השבוע...
תגיד מה אתה חושב... :confused:
חזרה לפורום