הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2008 11:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן זנד עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 7/7/2008 11:44:00 AM
מחבר/ת: איתן זנד

אתה חושב שהוא גריפ שיפט טוב?
כדאי להחליף אותו בטריגר LX?
נראה לי אני אלך ליבואן שלהם השבוע...
תגיד מה אתה חושב... :confused:


חזרה לפורום