הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/7/2008 11:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Guy עם תוכן  שאלה על מגיני רגליים וידיים
נושא: שאלה על מגיני רגליים וידיים תאריך: 7/7/2008 11:44:00 PM
מחבר/ת: Guy

מה לדעתכם עדיף ואם אפשר לפרט אז למה
מגני רגליים Rockgardn Landing Zone
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=53_56&products_id=1469
או מגני רגליים
Rockgardn LZMX
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=53_56&products_id=1465
והאם בכלל כדאי יותר לקנות סוג אחר?
אשמח לקבל המלצות על מגני ידיים טובים
דרך אגב לי יש כרגע את 661 Race lite ואני לא מרוצה ממגני הרגליים כי הם זזות מהברך וגם מפריעות בחלק האחורי של הרגל

כמו כן בלוג חדש http://rocks-and-roll.blogspot.com/
אשמח לשמוע ביקורת והצעות או כתבות לפרסום
תודה
גיא


חזרה לפורום