נושא: זה כבר משו שונה תאריך: 7/8/2008 3:02:00 AM
מחבר/ת: דרור דרגן
פה אתה מקבל משו שיותר טוב מהבולם שקים אצלך..בעיקרון זה תלויבעדפה האישית שלך..אם אתה מעדיף את הטריפל 8 מאשר את ה66 זתומרת אם אתה רוצה להעלות עוד את הפרומט של האופנים ולבל עוד מהלך..בעיקרון פעםבדקתי ומהשקל של הטריפל 8 וה66RCV כמעט וזהה(100 גרם הבדל).אצלך יש 66RCX2 אבל לא נירא לי שיש שינוי רציני במשקל. תיקח בחשבון שהX6(או הX האחר שיש לך) לא מקבל יותר מ170 או 180 נדמה לי אבל לואי מהפורום גם שם טריפל 8 בנתים לא קרה כלום..אי אישית גם הייתי מעדיך טריפל 8 אבל הייתי חושב פעמים אם זה יגרום נזק לשלדה או ישנה את הזויות באופן קיצוני.תברר את זה.. וגם הבולם 888RCX2 שאתה רוצה להחליף עליו הוא אחרי טיפול?מה המצב שלו?תנסה אולי קצת להוריד במחיר כי אחרי הכול 66RC2X חדש עולה כמעטט כמו 888RC2X חדש ופה אתה מקל את ה888 משומש לא?
|