נושא: אני דוקא אהבתי יותר את הLZ תאריך: 7/8/2008 12:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
הוא מיועד לשימושים אגרסיביים יותר, אבל היה לי נוח יותר על הרגל.
כבר מעל שנה, ועשרות רבות של רכיבות. לא מעיק יותר מדי בדיוושים בעליות. לא זז מהמקום. עבר גם עשרות כביסות, ועדיין נראה כמו חדש.
ממליץ מאוד.
|