הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2008 12:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני דוקא אהבתי יותר את הLZ
נושא: אני דוקא אהבתי יותר את הLZ תאריך: 7/8/2008 12:47:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

הוא מיועד לשימושים אגרסיביים יותר, אבל היה לי נוח יותר על הרגל.

כבר מעל שנה, ועשרות רבות של רכיבות. לא מעיק יותר מדי בדיוושים בעליות. לא זז מהמקום. עבר גם עשרות כביסות, ועדיין נראה כמו חדש.

ממליץ מאוד.


חזרה לפורום