טקסט הודעת פורום
| 7/8/2008 1:12:00 PM |
|
נושא: תשובה תאריך: 7/8/2008 1:12:00 PM
מחבר/ת: מיקי
תחנה את הרכב שלך במגדל התצפית. מימין למגדל מתחיל סינגל. כאשר אתה יוצא ממגרש החניה ופונה שמאלה יש ירידה לאחר כ 400 מטר יש עוד שני סינגלים. בגודל אופי הרכיבה הוא שלאחר שאתה יורד את הסינגל אתה צריך לטפס חזרה למעלה.
|
חזרה לפורום |
|
|