הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2008 1:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מיקי עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 7/8/2008 1:12:00 PM
מחבר/ת: מיקי

תחנה את הרכב שלך במגדל התצפית.
מימין למגדל מתחיל סינגל.
כאשר אתה יוצא ממגרש החניה ופונה שמאלה יש ירידה לאחר כ 400 מטר יש עוד שני סינגלים.
בגודל אופי הרכיבה הוא שלאחר שאתה יורד את הסינגל אתה צריך לטפס חזרה למעלה.



חזרה לפורום