הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/8/2008 6:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מעיין גולן עם תוכן  נגנבו אופני ג´קיל בצבע שחור
נושא: נגנבו אופני ג´קיל בצבע שחור תאריך: 7/8/2008 6:00:00 PM
מחבר/ת: מעיין גולן

האופניים שייכים לרותם לוי, נגנבו אתמול בערב מחנות פלזמה ברח´ קינג ג´ורג´ בתל אביב.
סימנים מיוחדים: גלגלי מאויק SLR (שפיץ אדום), צמיגי מקסיס חלקים, פול XTR, פדלים של EGG BEATER, מובילי כבלים בצבע אדום במרכז השילדה, שעון פולר 625X על האופניים! מזלג לפטי.
כל היודע דבר ויכול לסייע במציאת האופניים יבוא על שכרו.

תודה,
רותם לוי - 0528576143


חזרה לפורום