נושא: עשיתי את המסלול ב-19 ביוני תאריך: 7/8/2008 11:11:00 PM
מחבר/ת: איל קוגל
יש כמה בעיות באזור תל אפק. ממליץ להתחיל בחוף הים ומשם לרכב אל קיבוץ אפק דרך השטח שמדרום לכביש צומת אפק-צומת המוביל, כלומר דרך שכונת גבעת הרקפות. ב-17 ביולי אני רוכב את המסלול שוב ואם יהיו פרטים חדשים אעדכן.
פרטים נוספים בטל 0524857374
|