טקסט הודעת פורום
| 7/9/2008 12:46:00 PM |
|
נושא: היי תאריך: 7/9/2008 12:46:00 PM
מחבר/ת: חמוטל נדב
תודה אייל אני מאוד אשמח לשמוע פרטים נוספים על הטיול אם צריך רכב ליווי {מס´ אנשים} רעיון לחזרה לאחר הטיול ועוד´ אני גרה בקיבוץ אפק אז מפה אנחנו מתחילים והאזור מוכר כי אני רוכבת בו הרבה שוב המון תודה ותהנה בטיול :)
|
חזרה לפורום |
|
|