הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/9/2008 3:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר אביבי עם תוכן  אני רוכב על הקייבר
נושא: אני רוכב על הקייבר תאריך: 7/9/2008 3:05:00 PM
מחבר/ת: אמיר אביבי

אופניים קשיחות מאוד- לא מאוד קלות אבל עמידות בעלות יכולות פרירייד לא מבוטלות
אני שוקל 90 והן סוחבות אותי יופי
האבזור טוב יחסית למחיר רק רצוי לשדרג את הקראנק שהוא לא משהו
אה כן וגם לבדוק את האופניים טוב טוב בזמן הקניה ששום חלק לא רופף והכל סגור כמו שצריך
ולקחת בחשבון שרוזן את מינץ היא רשת שאחרי ששמת את הכסף אצלהם שמים עליך פאס
אגב מחירן בחו"ל עומד על 1900 דולר MSRP
אגב ראיתי ברוזן את הדגם בלאק דימונד 2 שנת 2006 במחיר מגוחך של 6500 ש"ח (חדש)


חזרה לפורום