נושא: דרור .. יש הבדל תאריך: 7/9/2008 8:07:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
לואי שם (לפי התמונות ..) דרוף אוף שהוא 170mm ולא 200mm ככה שזה לא חורג .. השילדה שלך (ה X6) יכולה להפגע עם 888=200mm ולדעתי חבל .. יש לך בולם טוב .. מזה טוב .. מצויין ! ולמה להחליף אותו ? שיראה יותר טוב ?.. לדעתי גם זה לא יראה יותר טוב .. אבל זה כבר עניין אישי .. אם היית שואל אותי .. אז לא.אל תחליף
|