הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/9/2008 8:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  דרור .. יש הבדל
נושא: דרור .. יש הבדל  תאריך: 7/9/2008 8:07:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

לואי שם (לפי התמונות ..) דרוף אוף שהוא 170mm ולא 200mm ככה שזה לא חורג ..
השילדה שלך (ה X6) יכולה להפגע עם 888=200mm ולדעתי חבל .. יש לך בולם טוב .. מזה טוב .. מצויין ! ולמה להחליף אותו ? שיראה יותר טוב ?.. לדעתי גם זה לא יראה יותר טוב .. אבל זה כבר עניין אישי ..
אם היית שואל אותי ..
אז לא.אל תחליף


חזרה לפורום